Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od dnia 23.03.2018r.
nowa strona BIP Powiatowego Urzędu Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
dostępna jest pod nowym adresem:
https://bip.malopolska.pl/pupwdabrowietar
Dotychczasowa strona BIP nie jest już aktualizowana!
POWIATOWY URZĄD PRACY
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 33
33-200 Dąbrowa Tarnowska
woj. małopolskie
P O L S K A
e-mail: krda@praca.gov.pl
Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP
tel.:
(14) 642-24-78
(14) 642-31-78
(14) 642-43-27
(14) 655-42-00
(14) 655-42-01
fax:(14) 642-24-78 wew. 250
Zapraszamy od poniedziałku do piątku
Poniedziałek - Piątek od 7.30 do 15.30
Przyjmowanie stron od poniedziałku do piatku
w godzinach od 8.00 do 14.00
Godziny wypłaty zasiłków w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej
ul. Jagiellońska 1
Poniedziałek - Piątek od 8.00 do 14.00
Dyrekcja |
|
Dyrektor mgr Stanisław Początek
|
|
Z-ca Dyrektora mgr Mariola Kobos |
|
Referat Organizacyjno - Administracyjny
|
|
Sekretariat mgr Ewelina Niemiec (Sekretarka) |
(14) 642-24-78 wew. 117; pokój 17 |
mgr Monika Chrabąszcz |
(14) 642-24-78 wew. 119, pokój 19 |
mgr Jan Sipior (Starszy referent) |
(14) 642-24-78 wew. 119; pokój 19 |
mgr Barbara Wszół (Informatyk)
nadzór nad funkcjonowaniem systemu komputerowego
|
(14) 642-24-78 wew. 126; pokój 26 |
lic. Piotr Kilian (Informatyk)
Prowadzi sprawy z zakresu: administrowanie siecią i systemem informatycznym, rozwijanie i modernizowanie systemu sieci informatycznej w siedzibie PUP |
(14) 642-24-78 wew. 126; pokój 26
|
Centrum Aktywizacji Zawodowej (CAZ) -
|
|
Kierownik Działu Usług Rynku Pracy mgr Agnieszka Nowak
|
(14) 642-24-78 wew. 107; pokój 7 |
Teresa Kołodziej (Pośrednik pracy - Doradca klienta) - Stanowisko nr 2
Prowadzi sprawy z zakresu: obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy, wydawanie skierowań do pracy w związku ze zgłoszoną do PUP ofertą pracy
|
(14) 642-24-78 wew. 209; pokój 9 |
mgr Dominka Siewierska (Pośrednik pracy - Doracda Klienta) - Stanowisko nr 3
Prowadzi sprawy z zakresu: obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy, wydawanie skierowań do pracy w związku ze zgłoszoną do PUP ofertą pracy
|
(14) 642-24-78 wew. 309; pokój 9 |
mgr Kamil Sak (Pośrednik pracy - Doradca klienta) - Stanowisko nr 4
Prowadzi sprawy z zakresu: obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy, wydawanie skierowań do pracy w związku ze zgłoszoną do PUP ofertą pracy,
|
(14) 642-24-78 wew. 409; pokój 9 |
Jadwiga Dziedzic (Pośrednik pracy - Doradca klienta) - Stanowisko nr 5
Prowadzi sprawy z zakresu: obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy, wydawanie skierowań do pracy w związku ze zgłoszoną do PUP ofertą pracy
|
(14) 642-24-78 wew. 509; pokój 9 |
Maria Pyzik (Pośrednik pracy - Doradca klienta) - Stanowisko 6
Prowadzi sprawy z zakresu: obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy, wydawanie skierowań do pracy w związku ze zgłoszoną do PUP ofertą pracy
|
(14) 642-24-78 wew. 609; pokój 9 |
Mariola Bator (Pośrednik pracy - Doradca klienta) - Stanowisko nr 7
Prowadzi sprawy z zakresu: przyjmowanie i upowszechnianie ofert pracy, przyjmowanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami
|
(14) 642-24-78 wew. 106; pokój 6 |
Grażyna Berger (Pośrednik pracy - Doradca klienta) - Stanowisko nr 8
Prowadzi sprawy z zakresu: przyjmowanie i upowszechnianie ofert pracy, przyjmowanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami
|
(14) 642-24-78 wew. 206; pokój 6 |
mgr Beata Świątek - Duda (Specjalista ds. rozwoju zawodowego - Doradca klienta)
Prowadzi sprawy z zakresu: Szkolenia, Studia podyplomowe, obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy
|
(14) 642-24-78 wew. 212; pokój 12A |
mgr Lucyna Dudek (Specjalista ds. rozwoju zawodowego - Doradca klienta)
Prowadzi sprawy z zakresu: Szkolenia, Krajowy Fundusz Szkoleniowy, obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy
|
(14) 642-24-78 wew. 212; pokój 12A |
lic. Bania Maria (Doradca zawodowy - Doradca klienta)
Prowadzi sprawy z zakresu: obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy, realizacja poradnictwa zawodowego
|
(14) 642-24-78 wew. 112; pokój 12 |
mgr Ewa Klimek (Doradca Zawodowy - stażysta)
Prowadzi sprawy z zakresu: obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy, realizacja poradnictwa zawodowego
|
(14) 642-24-78 wew. 112; pokój 12 |
mgr Wioletta Lech (Doradca Zawodowy - Doradca klienta)
Prowadzi sprawy z zakresu: obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy, realizacja poradnictwa zawodowego
|
(14) 642-24-78 wew. 113; pokój 13 |
mgr Joanna Kilian (Doradca zawodowy - Doradca klienta)
Prowadzi sprawy z zakresu: obsługa osób bezrobotnych i poszukujących pracy, realizacja poradnictwa zawodowego
|
(14) 642-24-78 wew. 113; pokój 13 |
Centrum Aktywizacji Zawodowej (CAZ) - Referat Instrumentów Rynku Pracy
|
|
Kierownik Referatu Instrumentów Rynku Pracy Barbara Jasnosz
|
(14) 642-24-78 wew. 111; pokój 11 |
lic. Barbara Wardzała (Specjalista ds. programów)
Prowadzi sprawy z zakresu: prace interwencyjne, roboty publiczne, dofinansowanie wynagrodzenia za zatrudnienie osób powyżej 50 roku życia
|
(14) 642-24-78 wew. 215; pokój 15 |
mgr Grażyna Dzięgiel-Pietras (Specjalista ds. programów)
Prowadzi sprawy z zakresu: refundacja kosztów wynagrodzenia i składek ZUS za bezrobotnych do 30 roku życia, bon na zasiedlenie, prace społeczno-użyteczne
|
(14) 642-24-78 wew. 115; pokój 15 |
mgr Agnieszka Szajor (Specjalista ds. programów)
Prowadzi sprawy z zakresu: staże finansowane ze środków Funduszu Pracy i środków rezerwy
|
(14) 642-24-78 wew. 114; pokój 14 |
mgr Anna Swół (Specjalista ds. programów)
Prowadzi sprawy z zakresu: staże w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
|
(14) 642-24-78 wew. 214; pokój 14 |
lic. Katarzyna Zych (Specjalista ds. programów)
Prowadzi sprawy z zakresu: staże w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020
|
(14) 642-24-78 wew. 214; pokój 14 |
mgr Magdalena Ciuruś (Specjalista ds. programów)
Prowadzi sprawy z zakresu: jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej,
|
(14) 642-24-78 wew. 110; pokój 10 |
Referat Informacji, Ewidencji i Świadczeń
|
|
Kierownik Referatu Ewidencji i Świadczeń mgr Elżbieta Grabowska
|
(14) 642-24-78 wew. 105; pokoj 5 |
mgr Loraj Katarzyna (Referent ds. rejestracji)
Prowadzi sprawy z zakresu: rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy
|
(14) 642-24-78 wew. 108; pokój 8 |
mgr Olszewska Lidia (Specjalista ds. ewidencji i świadczeń)
Prowadzi sprawy z zakresu: e-rejestracja, naliczanie, generowanie list wypłat dla osób bezrobotnych, realizacja zadań z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
|
(14) 642-24-78 wew. 103; pokój 3 |
lic. Fido Beata (Specjalista ds. ewidencji i świadczeń)
Prowadzi sprawy z zakresu: e-rejestracja, naliczanie, generowanie list wypłat dla osób bezrobotnych, realizacja zadań z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
|
(14) 642-24-78 wew. 103; pokój 3 |
mgr Furgał Dariusz (Specjalista ds. ewidencji i świadczeń)- Stanowisko nr 1
Prowadzi sprawy z zakresu: obsługa osób pobierających świadczenia, wydawanie zaświadczeń
|
(14) 642-24-78 wew. 204; pokój 4 |
Tabor Jolanta (Specjalista ds. ewidencji i świadczeń) - Stanowisko nr 3
Prowadzi sprawy z zakresu: obsługa osób pobierających świadczenia, wydawanie zaświadczeń
|
(14) 642-24-78 wew. 204; pokój 4 |
Referat Finansowo - Księgowy
|
|
Kierownik Referatu Finansowo - Księgowego Barbara Margosiak (Główny księgowy)
|
(14) 642-24-78 wew. 123; pokój 23 |
mgr Paulina Szkotak (Starszy inspektor)
Prowadzi sprawy z zakresu: rozliczenie i ewidencjonowanie operacji współfinansowanych z EFS
|
(14) 642-24-78 wew. 123; pokój 23 |
mgr Agata Doroż (Starszy inspektor)
Prowadzi sprawy z zakresu: księgowość FP
|
(14) 642-24-78 wew. 124; pokój 24 |
Lucyna Kopytko (Starszy inspektor)
Prowadzi sprawy z zakresu: księgowość budżetowa
|
(14) 642-24-78 wew. 124; pokój 24 |